#ELTE A tanĂ©v kezdetĂ©vel ti is szĂvesen feldobnĂĄtok a ruhĂĄsszekrĂ©nyeteket? Itt egy szuper ajĂĄnlat, hogyan tegyĂ©tek azt, hogy mĂ©g a környezetnek is jĂłt tegyetek vele đđ
MI IS AZ A KAPSZULAGARDRĂB?
#PPKE A PĂĄzmĂĄny kĂŒlönleges programmal kĂ©szĂŒl erre az estĂ©re, mĂ©ghozzĂĄ BiodiverzitĂĄs kocsmakvĂzzel.
KUTATĂK ĂJSZAKĂJA A PPKE-N
#SOE 3-5 fĆs diĂĄkcsapatok jelentkezhetnek, akik a KutatĂłk ĂjszakĂ©jĂĄn nyomozhatnak, kutathatnak a Soproni Egyetemen. NyeremĂ©nnyel is kĂ©szĂŒlnek a legjobbaknak. đŠ
CAMPUS-KALANDOK KĂZĂPISKOLĂSOKNAK
#METU Mit tartogat a jövĆ a turizmus szĂĄmĂĄra az aktuĂĄlis vilĂĄgpiaci helyzet tĂŒkrĂ©ben? Mit tehet a szakma a turisztikai szakma fenntarthatĂł jövĆjĂ©nek biztosĂtĂĄsa Ă©rdekĂ©ben? Ha Ă©rdekel a turizmus Ă©s megfogtak a fenti kĂ©rdĂ©sek jelentkezz erre az ingyenes konferenciĂĄra! TovĂĄbbi infĂłkĂ©rt pedig katt az alĂĄbbi posztra đđœđ
FENNTARTHATĂSĂG A TURIZMUSBAN
#ELTE Ărdekel az ĂșjsĂĄgĂrĂĄs? A fotĂłzĂĄs vagy videĂłzĂĄs? Akkor itt a lehetĆsĂ©g, hiszen az ELTE Online tagfelvĂ©telt hirdetett, amire oktĂłber 15-ig lehet jelentkezni.
CSATLAKOZZ AZ ELTE ONLINE CSAPATĂHOZ!
IsmerĆsek az alĂĄbbi posztban leĂrt gondolatok? Sok fĂ©le mƱködĂ©s ĂĄllhat a gondolataink mögött. Egy közös, hogy gyakran tĂșl sokszor hallottunk gyerekkorunkban hasonlĂł mondatokat a szĂŒleinktĆl, vagy tanĂĄrainktĂłl. Ha Ă©rdekel mi ĂĄll a mechanizmus mögött dobj egy đ§ emojit a poszt alĂĄ đđœ
GYAKRAN MEGJELENĆ GONDOLATOK, HA SOKAT ĂREZTETTĂK VELED, HOGY NEM VAGY ELĂG JĂ
#ATE A hƱtĆszekrĂ©nyed rendszerezĂ©se, rendbentartĂĄsa nem csak egy esztĂ©tikai kĂ©rdĂ©s, hanem az Ă©lelmiszerek frissesĂ©gĂ©nek megĆrzĂ©se szempontjĂĄbĂłl is kulcsfontossĂĄgĂș! Ismerj meg nĂ©hĂĄny trĂŒkköt, hogyan tartsd Ă©letben tovĂĄbb az Ă©lelmiszereidet đ„Šđ
BIOBIZTONSĂG AZ OTTHONODBAN
Mind tapasztalhattuk mĂĄr milyen is egy gondolatspirĂĄlban Ă©s az azt követĆ kĂ©nyelmetlen Ă©rzĂ©sekben Ă©s szorongĂĄshullĂĄmban ragadni. JellemzĆinek köszönhetĆen pedig elĂ©g nehĂ©z kimĂĄszni belĆle. Az alĂĄbbi posztban nĂ©hĂĄny kapaszkodĂłt nyĂșjtanak nekĂŒnk, amelyek mĂ©g egy ennyire lefelĂ© ĂvelĆ spirĂĄlban is segĂthetnek megragadni a kontrollt. đ