


100+
Részt vevő szervezet:
Ágazatirányítás
Felsőoktatás
Vállalatok
IV. EDUCATIO+ KONFERENCIA
Inspiráció és kapcsolatépítés a felsőoktatásban
Kultúra-menedzsment
Hallgató-központúság
Tudásbiznisz
Startupok
Négy téma – számtalan jó gyakorlat
A folyamatosan változó környezetben a felsőoktatási intézmények, a vállalatok, a hallgatói szervezetek és a kulturális intézmények közötti egyre szorosabb együttműködés kulcsfontosságúvá válik. Célunk e folyamatok támogatása, a formabontó megoldások, jól működő partnerkapcsolatok és eredmények projektek bemutatásával. Emellett a konferencián megszólaltatunk olyan, az Év Oktatója Díjat elnyert példaképeket, akik több generáció gondolkodására vannak hatással.
Aktuális
témaköreink,
melyekre várjuk
előadóink jelentkezését
Egyetemi-vállalati
kapcsolatok
Páros előadás, tudástranszfer, kutatástámogatás
– A szekcióba csak párban megtartott előadással lehet jelentkezni, ahol a pár egyik tagja a felsőoktatási intézményt képviseli, a másik pedig a vállalati partnert.
– Felgyorsítja-e a kutatási folyamatot a piaci hasznosulás?
– Milyen speciális kihívásokkal néz szembe az az intézmény, vállalat, amely ilyen együttműködésbe vág bele?
– Mi a pozitív hozadéka és az esetleges buktatója az együttműködésnek?
Hallgatói
szolgáltatások
Well-being, inkluzivitás, hallgatói közösségek:
– Hogyan lehet a szolgáltatásokat a hallgatói igényekhez igazítani?
– Mi történik, ha a TO-s “néni” helyett a gép válaszol?
– Milyen intézkedésekkel biztosítható minden hallgató egyenlő hozzáférése a szolgáltatásokhoz?
Kulturált
értelmiségiek
Értelmiségi attitűd, kultúrafogyasztás, befolyásolás
– Hogyan befolyásolja a menedzsment a kulturális szervezetek eredményességét?
– Hogyan változnak a kultúrafogyasztás trendjei az online térnyerés idején?
– Trendi-e ma hallgatóként művelődni?

Kulturális és Innovációs Minisztérium

Kulturális és Innovációs Minisztérium

Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája
Program
Halász Gedeon Eseményközpont
2475 Kápolnásnyék,
Kazinczy utca 22–30.
2025. 07. 09. 10:00-16:00
Konferenciánkra előadóként várjuk:
- Felsőoktatási vezetőket és szakértőket
- Vállalati szakembereket
- Hallgatókat, doktoranduszokat
- Civil szervezetek képviselőit
- Az Egyetemi-vállalati kapcsolatok szekcióba csak párban megtartott előadással lehet jelentkezni, ahol a pár egyik tagja a felsőoktatási intézményt képviseli, a másik pedig a vállalati partnert.
Legyen Ön is előadónk!
Jelentkezési határidő: 2025. április 30.
ELŐADÓI REGISZTRÁCIÓ
Örömmel látjuk előadóként, ha Ön vagy szervezete
az alábbiak valamelyikével foglalkozik:
- Tudástranszfer
- vállalati-egyetemi együttműködések
- tudománykommuniukáció
- hallgatói szolgáltatásfejlesztés
- hallgatói közösségek építése
- kultúramenedzsment
- kulturális kezdeményezések